Bodybalance LesMills

Zvyšuje ohebnost a udržení člověka v harmonii a rovnováze.

Jak vypadá klasická lekce bodybalance?

Zahřátí TAI CHI

Pomalé, plynulé pohyby ze starověkého čínského cvičení Tai Chi vám pomohou zapomenout na všední starosti, soustředí vaši mysl pouze na plynulost a zahřátí těla .

Pozdrav slunci - Pomalý přechod z Tai Chi na ladné pohyby a pozice jógy, zaměřené na aktivaci a protažení hlubokých svalů v těle. V této části lekce je obsaženo mnoho pohybů a pozic, jako je například Skála, Pes, Krokodýl nebo Kobra.

Síla ve stoje - Silovým cvičením ve stoje posilujete hlavně nohy a zvyšujete ohebnost boků a středu těla. Tyto cviky obsahují několik pozic bojovníka.

Rovnováha - Několik balančních pozic, soustředěných se na výdrž, rovnováhu a koncentraci.

Flexibilita kyčelních kloubů - Zaměření na protažení pro dosažení lepší flexibility a svobody pohybu v kyčlích a spodní části zad.

Břicho a záda - Pro posílení partií se používají cviky z jógy a pilates, ve kterých se soustředíme na výdrž a stabilitu.

Rotace - Cviky a protažení zaměřené na flexibilitu hamstringů a zádových svalů.

Předklony - Protahovací cvičení z jógy s cílem uvolnit

Relaxace a Meditace - Pro zvětšení účinku cvičení a dosažení duševních účinků cvičení se posledních 10 min věnuje meditaci.